Ducs Football és el club de futbol americà de Castell-Platja d’Aro.

El club neix el 2018 com a fusió dels dos grans clubs de futbol americà de la província de Girona, que després de competir plegats durant tres anys decideixen consolidar la seva cooperació per a constituïr-se en una sola entitat. Els clubs que van donar origen als Ducs són:

Salt Falcons
Fundat l’any 1989

Va ser el primer club de futbol americà de la província de Girona

Senglars de Santa Cristina
Fundat l’any 2006

Segon club gironí en participar a les competicions de futbol americà

Ducs Football és el club de futbol americà de Castell-Platja d’Aro.

Després d’una temporada 2014/2015 molt complicada pels dos clubs de la povíncia de Girona, les dues directives van decidir empendre un projecte esportiu conjunt, que inicialment significaria la unificació dels equips esportius en un de sol.

Fruit d’aquesta unió, durant la temporada 2015/2016 i 2016/2017 els dos clubs van presentar un equip conjunt a les competicions, que es van anomenar SF (SF= Salt Falcons = Senglars Football = Senglars/Falcons). En aquestes dues temporades es va competir a gran nivell en les tres categories del futbol americà de contacte, cadets, júniors i séniors.

La següent temporada els Senglars de Santa Cristina es van quedar sense instal·lacions on entrenar i els dos clubs van iniciar la transició cap el que avui és l’únic club on es pot practicar el futbol americà a la província de Girona, els Ducs Football.

Pel nou projecte calia una nova casa, i el nou club es va fundar a Castell-Platja d’Aro, on hem rebut un gran suport per par de l’ajuntament.